2011. február 3., csütörtök

Vezettem idegeneket 1.

Múlt héten otthon voltam egy hétig és végre nem loptam csak a napot, hanem dolgoztam. Idegenvezetője és tolmácsa voltam egy spanyol vadász csoportnak egy régi jó barátnőmnek köszönhetően, aki már jó régóta ezzel foglalkozik.
Az első 2 napban Dél-Magyarországon voltunk fácánt és kacsát lőni, majd hétvégén feljöttünk pestre. Szerencsére hozták a feleségeket is akik kiváncsiak voltak a fővárosra is.
Hát gyerekek ha valaki vadászni akar menni az bugyolálja be magát jól, mert télen szarrá lehet fagyni. :) De amúgy élvezetes volt. Főleg a fácános része. Ott csak a hímeket lehet nőni, így a fővadászok akik magyarok voltak, ha fácánt láttak elkezdtek kiabálni hogy kakas. Vagy tyúk ha nőstény, persze pár spanyolnak el kellett mondani spanyolul is, vagyis inkább üvölteni. Így a magyarok magyarul én meg spanyolul üvöltöttem, hogy macho vagy embra. Vicces volt. Persze ez a kakas szó megmaradt a köztudatban, a végén a fényképezéses czíííz helyett is már csak ezt mondták. Valahogy úgy hogy kokosz :D. A vadászatnál voltunk 3-4en akik segítettünk nekik. Nagyon fárasztó volt, reggel hajnalban kelés, ébresztés, reggeli, aztán indulás a pusztába, itt egész napos fagyás, aztán vissza a szállásra. Persze itt jött a jutalom, iszonyat jókat ettünk, én az 5 napból csak 2-3-at tudtam tudtam végig zabálni, később már nem fért belém több. Este jó sokáig fent voltunk még a vacsi után, szóval mindenki egyre fáradtabb volt. De megérte.
Szombattól aztán rám maradtak a hétvégére. Ezt a következő részben mesélem el, megyek teázni mert visszajövetelem után levett a lábamról vm gonosz influenza vírus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése