2011. február 11., péntek

Vezettem idegeneket 2.

Kis csúszással, de csak befejezem a történetet. Tehát a vadászós kalandok után a Budapesti túrázás következett. Itt már csak én voltam velük. Szerencsére nagyon cukik voltak, idősebb párok voltak főképp, meg pár fiatal, de azok is a nyugis fajtából. 2 nap alatt körbemásztuk egész Budapestet. Volt buszunk ahol mikrofonnal beszéltem, szupi volt :) Bementünk pár helyre mint pl parlament, bazilika stb, hajókáztunk, jókat ettünk, fényképeztünk...mint minden túrista. :) Esténként aztán folytatódott az evés-ivás. Az egész végére pedig annyira jóban lettünk, hogy mindenkivel címet cseréltünk. Mondták, hogy ide Dél-Olaszországba is akarnak majd jönni, csak remélni tudom. :)
Hát nagyjából ennyi volt. Sajna a vicces részletekre már nem nagyon emlékszem, mert eltelt már azóta pár nap. Most épp egy túristás weblap készítésén dolgozom, amihez sokat kellett keresgélnem meg letöltenem így mire a bloghoz jutottam már nem működött ez a hülye limitált net. :/ Majd ha kész lesz spamollak benneteket rendesen a linkemmel. A cél az, hogy szállást szervezzek ide magyaroknak. Google-ben kb semmit nem találni magyarul erről a környékről, így jött az ötlet. Kell még pár hét az tuti, de ha meglesz teljes erővel belevetem magam. Már alig várom!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése