2010. november 25., csütörtök

Megint van mit várni

Tök jó, már csak egy hónap és itt a karácsony! Így, hogy nem otthon vagyok mégjobban várom ezt a napot. Már az egy ajándék, hogy találkozhatok családdal, barátokkal. Meg is van már a jegyem. dec 24től 31ig leszek otthon. Sajna pont így jött ki, mivel csak hétfőn és pénteken vannak járatok.

Ja és egyedül jövök. Kicsit sajnálom, hogy nem együtt ünnepelünk a Giorgioval, de azért nem lesz rossz, hogy fordítás nélkül beszélgethetek mindenkivel. :)
Lassan elkezdem az ajándék keresést is, igaz még nem nagyon gondoltam ki őket. A boltok már pár hete rávannak kattanva a karácsonyi őrületre, sőt már a házakra is feltették a villogó díszeket. Engem mondjuk nem zavar, így legalább van vm változatosság, minden csillog villog. :)

És itt a reklám helye. Kedves barátom Giorgio (nem a szerelmem) saját készítésű kerámia figurái közül az egyiket, Blu-t, felajánlotta karácsonyi ajándéknak. Ha szeretnétek megnyerni menjetek az http://ogniputtanogiorno.blogspot.com/ oldalra, majd osszátok meg a linket facebookon, vagy bárhol ahol mások is láthatják. Ezután tegyétek be a linket (ahol megosztottátok) a kommentek közé a giveaway-es post alá és írjátok meg neki a neveteket.

Még jelentkezem ha minden jól megy 24-e előtt.

2 megjegyzés:

  1. Hello!
    Megint a szivembol szoltal, engem is megtamadott a honvagy!!! :o :o :o
    Raadasul lehet, hogy en is "beallok a sorba", ugy nez ki, hogy lesz tuti allasom, na de pont Karacsony elott!? Nekem is van jegyem dec 14-re de azt hiszem az megy a kukaba... :( Mar csak azt remelem, hogy a 2 unnep kozott nem dolgoznak! :)

    VálaszTörlés
  2. Orulj neki nagyon amig elrontjak a karacsonyodat a meloval, az csak jot jelent. Nekem megadatott, hogy mostmar akkor megyek haza es annyi idore amennyire akarok (sajna). Mindjart el is magyarazom... :(((

    VálaszTörlés