2010. november 26., péntek

Hát ez nem tartott sokáig

Na hát a nagy örvendezés után már el is vették a kedvemet ugyanis ma elbocsájtottak. Rajtam kívül álló okokból (pénz) szerencsére. Ez a szerencsére persze relatív. De legalább amit csináltam azt jól csináltam, ez vígasztal. Ugyebár ez egy induló cég volt fiatal vezetőkkel, akik beterveztek egy rakás dolgot. Pl hogy a terméküket egyszerre fogják elkezdeni árulni az egész világon, beleértve kishazánkat is. El is kezdtünk dolgozni, egy francia és egy orosz lánnyal a fordításokon, meg a piackutatáson. Volt még egy mérnök srác is rajtunk kívül. Először úgy volt hogy végleges szerdődés lesz. Aztán jött a könyvelőjük és elmagyarázta nekik, hogy ez hülyeség, legyen inkább ideiglenes 3 hónapra, amit felújítanak ismét 3ra. A fizu csak 500 euro lett volna, mivel még nem volt bevétel. Nem baj én bíztattam magam, hogy majd lesz itt nagy eladás és fél év után keresünk majd sokszor 500at. Aztán ma végre meghallottam a szerződés szót. Mert erre is volt aki már másfél hónapja vár egy kanyi fizu nélkül (úgy hogy naponta másfél órát kocsikázik melóba). Szépen hívtak be mindenkit egyenként. Én voltam az utolsó. Kezdtem magamban ujjongani, hogy végre valami.


Aztán dobtam egy szép hátast. Tőlem sajna meg kell válniuk, mert túl sokat vállaltak és mivel az én országom a legkisebb ezért sorry de téged kell kidobnunk. Persze ha jól mennek a dolgok visszahívnak. Én amúgy értem meg éreztem is, hogy a dolgok nem úgy mentek ahogy kellett volna, és nem haragszom annyira, mert amúgy nagyon értelmes meg kedves fiatalok ezek, de basszus sikerült totál elvenniük a kedvemet.
Itt iszonyat nehéz rendes melót találni. És baromira örültem, hogy ha kevés pénzért is de olyat csinálhattam amit szerettem, vagy szerettem volna. Lehetett volna utazni haza, használni a magyar nyelvet naponta...meg pörögni saját felelősségemre. Most ez vagy tolódik pár hónapot....évet vagy sosem válik valóra..legalábbis velük. Ki tudja.
Persze máris elkezdtem megint cv-t küldözgetni, kedvenc hobbim. Mondjuk így legalább szebb lett, hogy már itt is dolgoztam kicsit.
Szóval ismét kérem telepációs szurkolásotokat, mert ha megint sokat leszek itthon be fogok kattanni!!!

6 megjegyzés:

  1. :((( jajj...sajnálom! de az eddigi munkádat legalább kifizették, ugye?!

    VálaszTörlés
  2. aham adtak 200 eurot, mondjuk tobbet nem is vartam volna 10 napra, ha a rendes fizu is olyan nevetseges alacsony volt...

    VálaszTörlés
  3. Hello!
    Hát én is sajnálom! Tényleg túl szép volt, hogy igaz legyen... ha országméret alapján döntöttek, akkor az orosz csajjal valóban nehéz lett volna felvenned a versenyt :o :)
    Azert szerencse, hogy legalabb kifizettek a ledolgozott napokat.
    Hat szerintem az olaszokkal az van, hogy legtobbszor negyzetgyokot (de talan meg kobgyokot is :)) kell vonni abbol, amit mondanak, foleg ha a nagyvonalu uzleti terveikrol beszelnek.
    Sokan vagnak ugy vallalkozasba, hogy fogalmuk sincs rola, mi az. Azert kivancsi vagyok arra, hogy mi az a termek, amit az egesz vilagon arulni akarnak???
    Az meg ok, hogy kedves fiatalok, de ha kicsit mashonnan nezzuk, kihasznaljak azt, hogy sok a munkanelkuli, es keves penzert is elvallalnak sokat, ugyhogy en azert kicsit merges vagyok rajuk! :x
    Bejglizzel majd otthon nagyokat, elvezd a szep havat, es azt, hogy hoszigetelve vannak a hazak es nem fagysz meg a lakasban! :D

    VálaszTörlés
  4. Cia!

    Sajnálom :( Ó, de kár :( :( :(

    Szugera szugera, mindjárt csörög a telefon... És ezt mondják:
    Kedves Kisasszony! Ön felvételt nyert, brutálisan nagy fizetéssel, összeget nem is mondanék, mert lehet hogy a vonalakat lehallgatják... Mikor tudna bejönni?

    Drukkolok, nagyon, hogy nemsokára ez legyen, csak szorgalmasan küldjed a cv-ket!!!

    Pusszantás

    VálaszTörlés
  5. Köszi Timike! Nagyon rámfér most a drukkolás, mert már ezelőtt a meló előtt kivoltam, de most mégjobban. Felrepítettek, örültem mint állat, aztán hirtelen ledobtak...

    jövök haza 24től 31ig egyedül, majd talizzunk!

    Anna: Hát igen, ez megint olyan, hogy hétvégén még győzködtem magam, hogy fiatalok elszúrták. De most hétfőn hogy mindenki dolgozik egyre rosszabbul érzem magam, és leüvölteném a fejüket. De főleg a stílus miatt ahogy intézték ezt az egészet. A főnök srác pl, a húgával tudatta velem (aki az aszisztense) és be sem tette a lábát egész nap az irodába, de még egy email sem hogy sorry. A legviccesebb, hogy ezek ilyen gáz és víz szivárgás érzékelőket gyártanak, és a cégeknek szánt termékek bemutató oldalán, mindenhol azzal jönnek, hogy megvédi a legfontosabb erőforrását a cégeknek: az embert. Hát ez úgylátszik náluk nem így van. Az ember itt az utolsó helyen van. De kb egész olaszországban...úgygongolják, ha már mindenhol ez van kit izgat...majd megszokják.

    VálaszTörlés
  6. Na, nem akartam negatív gondolatokat gerjeszteni :o van egy film, (azt hiszem Chiedimi se sono felice) amiben a pasi a haverját kéri meg, hogy szakítson a barátnőjével :D ehhez képes a hugicás húzás nem is durva. :)

    Ha nevetni akarsz, nézd meg ezt: http://www.youtube.com/watch?v=NH3pzpC08jM

    A cv küldözgetés tényleg nagyon idegőrlő, szerintem néha le kell állni vele, azért el lehet ütni hasznosan az időt, tanulj például valami nyelvet, vagy bármit... van pl. egy ilyen oldal, mindenféle ingyenes online tanfolyammal: http://didateca.progettotrio.it/moodle/

    Ja és tanítsd a pasidat magyarra! :)

    VálaszTörlés