2010. november 15., hétfő

Budapesti hétvége

Megint hanyagoltam kicsit a blogot, de jó okom volt rá. :) Elősször is, ugye ez a melóba visszaszokás nem könnyű. Korán kelés, aztán egész nap a gép előtt ülés. Ilyenkor hazaérve már nincs kedvem bekapcsolni a gépet. De persze ez változni fog, csak az első napok voltak nehezebbek.

Na és akkor a fő jó dolog ami távol tartott a géptől a hazautazás volt. Előre bocsánatot kérek mindenkitől akit nem hívtam otthon, de csak péntek estétől hétfő reggelig voltunk otthon. Ebből péntek és szombat este a fridge fesztiválon voltunk. Nem volt rossz, de azért látszott, hogy ez volt az első ilyen. A Party arena brutálul füstös meg levegőtlen volt, és a 40 fokos izzasztó benti hőség után ki kellett menni a szabadba wc-re. De legalább a zene kárpótolt minket. Szombaton a fesztivál főatrakcióját néztük meg. A felvonulási téren felépítettek egy 35 m magas rámpát és azon ugráltak snowboardosok, meg síelők. Voltak koncertek is, egyik kedvencem Dub Fx is fellépett. Amióta meghallottam szerettem volna látni élőben és szerencsére olyan is volt, mint amilyennek vártam. Isszonnyat ütős!!!!
Vasárnap múzeumoztunk, terror háza, meg a közlekedési. Ezek főleg ugye a Giorgio kedvéért. Bár a közlekedési múzeumben kb 12 éves koromban járhattam utoljára, szóval nekem is érdekes volt. A terror házában mióta sok küldöldi ismerősöm van kb minden évben járok, de nem baj, szeretem bemutatni az országunk történelmét. :)
Délután végig nagymamiztunk, most látták először a szejelmemet. :) Remélem tetszett nekik, bár nem tudtak vele sokat beszélni, de legalább tudják ki miatt vagyok távol. Az egyik mami annyit mondott csak, hogy milyen barna! hahaha... Túléltük ezt is.
Nagyon rövid volt ez a pár nap, most hogy itt ülök a gép előtt, mintha 5 perce lett volna, hogy még azon izgultam lekéssük e a gépet Bariból.
Na mindegy, nemsokára itt a karácsony, akkor ha minden jól megy és elengednek melóból, több idő lesz mindenre és mindenkire.

2 megjegyzés:

  1. Ugye, hogy nem is volt olyan rossz az a munkanélküliség...? :)
    Nincs korán kelés, para a hazautazás miatt...

    VálaszTörlés
  2. Igen, az nem volt rossz. De mondjuk ha belegondolok sokszor azert is keltem keson, mert ugy kevesebbet kellett unatkoznom. :) A melo legalabb lefoglal, meg mar alig vartam hogy vm lefarasszon!

    VálaszTörlés