2010. november 1., hétfő

Halloween

Tegnap több infarktuson is átestem. Az itteni gyerekek nagy része már átvette az amerikai szokásokat, de sajna nem mindegyik érti a lényeget, vagy egyszerűen csak idióták.
Kora délutántól kezdve kisebb és nagyobb gyerekekből álló gyerek csoportok szállták meg Grottaglie cityt. Az első tapasztalat velük nagyon rossz volt, sajna kifogtam azokat akik imádnak pusztítani, egy hülyékből álló fiú csapatot. A terv az volt, hogy becsöngetnek, és ahogy az ember kinéz megdobják petárdával. Persze én hallottam mire készülnek és nem nyitottam ajtót. Így kaptunk egy petárda záport az ablak alá, ami persze a szegény kutyát teljesen kiborította.
A következő csapat már sokkal normálisabb volt. Lehet mert lányokból állt. Ők be is voltak öltözve. Be csöngettek, feltették a dolcetto scherzetto? kérdést, ami lefordítva édességet vagy viccet? jelent. Mivel befaltuk az összes édességet ami itthon volt, így csak egy zacskó chipset tudtunk adni nekik, de ennek is nagyon örültek, sikítozva tovább álltak. Édesek voltak. :)
Este több embert is láttam boszorkány sapkában, vagy kifestve, de azért a többség még rendesen volt öltözve.
Ki tudja, lehet az én korosztályom gyerekeinek teljesen elfogadott lesz már Halloween, nekem még szoknom kell.

8 megjegyzés:

  1. nálunk (piacenza környéke) nem jött divatba, hogy a gyerekek ilyen amcsi módi szerint fosztogatnak:) már mondtam egyszer, h tetszik nagyon a blogod:)
    üdv castel san giovanniból

    VálaszTörlés
  2. lehet a sulikban nyomják nekik ezt a módit, vagy buzgó szülők találták ki. de mondom akik normálisan viselkednek azokkal nincs baj, de azért örülök, hogy még mielőtt jöttek volna benyomtuk az összes itthon lévő sütit :D
    köszi a dícséretet, igyekszem ;)

    VálaszTörlés
  3. Hihi...Addig jó, amíg itt (HU) nem jön divatba. :) A sulikban itt csak az angol két tannyelvűekben tartják a Halloween bulikat is, amennyire tudom.

    Petra

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. én nem vagyok ellene de vele sem :)
    király, hogy végre te is kommenteltél Petra!!!
    (az előző bejegyzésemet egy csúnya helyesírási hiba miatt töröltem :S )

    VálaszTörlés
  6. :) olvaslak én mindig, csak nem vagyok nagy kommentelős ;)

    VálaszTörlés
  7. Ilyen durva dolgok nálunk sem voltak azért :o
    de engem is meglepett, hogy milyen amerikanizálódás folyik! De az a vicc, hogy még ők mondják, hogy a magyarok majmolják az amerikai szokásokat, pl. amikor a szalagavatóról meséltem! AAAAAAAAAAAAA (az amerikai filmekben szokott lenni vmi bál, egyből arra asszociáltak!)
    Meg ugye a Mikulásnak is mi köze van a Karácsonyhoz??? És itt nem kapok senkitől csokit dec. 6-án... :(((

    VálaszTörlés
  8. nem baj, majd ha itt is maradunk, legalabb a mi gyerekeink azert fognak kapni... :)

    VálaszTörlés