2010. október 11., hétfő

Ami fura (3.fejezet)

Mivel ezen a héten nem nagyon történt semmi említésre méltó, folytatom a furcsaságok ecsetelését.

Az első dolog egy kellemes íz. Egyik nyári este a szokásos telkes sütögetős buli alkalmával egy nagy bisteccát csináltunk. Szerintem bélszín volt, mert gyönyörű piros volt a hús belseje. Szép vékony szeletekre vágtuk, nagyon jól nézett ki. Aztán arra lettem figyelmes, hogy a többiek balzsamecetet öntenek a húsra. Kipróbáltam én is, nem mondom hogy ezentúl csak így eszem majd a marha húst, de ha különleges ízre vágytok, mindenképp próbáljátok ki egyszer.

A második nekem bizarr dolog teljesen másról szól. Képzeljétek itt ha meghal valaki, posztert nyomtatnak neki, amin fel van tüntetve a neve, esetleg foglalkozása, családban elfoglalt helye, fényképe, és családtagjainak neve (gyerekek, szülők) akik gyászolják őt. Ezt felragasztják a ház falára, ahol az illető lakott, és a város több pontjára kiteszik hírdetőtáblákra. Nekem főleg ez a fura, hogy az emberek megállnak csekkolni az elhunytakat.

Ami mostanában örömet okoz, az pedig az, hogy itt az ősz olyan mint a tavasz. Április óta vagyok itt, és nagyrészt csak sárga teljesen kiszáradt füvet és szúrós kietlen vidékekre jellemző növényeket láttam. Most viszont, hogy sűrűbben esik az eső zöldbe és virágokba borult minden. Mivel erdők nem nagyon vannak (fák inkább csak olivák) az otthoni színkavalkád  itt nem jellemző, de mondom kárpótol a tavasz feeling. :)

Az utolsó, egy termék aminek iszonyat vicces nevet adtak.
Dobpergés.......a termék neve KUKIDENT. hahahahahaha....
Protézis ragasztó. Ha ezt egy magyar meglátja, nem tudom először mire gondolhat........itt foga van a kukiknak???

Szép napot mindenkinek!!!

7 megjegyzés:

  1. Bár kevésbé vicces, de én a CUKI márkájú alufóliát is szeretem. :) Nálatok nincs?

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Egy kérdés, bár nem vág ide:
    Szombaton szeretnénk Alberobelloba menni megnézni a Trullókat! Látom, hogy az 1 köpésre van Tőled. :)
    Esetleg tudsz segíteni? Hogy lehet odajutni tömegközlekedve? Nem akarunk kocsival menni mert a vonat kényelmesebb...
    + van tipped, a környéken milyen látnivaló van ami 1 napba belefér?
    Köszi!
    Anna

    VálaszTörlés
  3. Szia Anna,
    Sajna mi eddig mindig kocsival kozlekedtunk. Es nektek is ezt ajanlom ha tobb dolgot is meg akartok nezni. Azert is mondom, mert sok szep hely van es a kisvarosokra szerintem, eleg 2-3 ora. Igy tobb minden belefer egy napba. Ajanlom meg Ostunit, Grottagliet(a keramia varosa) ha mar erre jartok :), plusz persze attol fugg mennyi idotok van. Lecce is nagyon szep, de az messzebb van kicsit.

    Ha kerdesed van meg, szivesen valaszolok!

    VálaszTörlés
  4. Hello!
    Kösi a választ!
    Vegul talaltam egy remek, ferrovie sud est nevre hallgato vasutvonalat, ami elmegy ezekbe a varoskakba. Ugyhogy Barit es Alberobellot neztuk meg (meg Locorotondot, mert utbaesett, de ott nincs sok latnivalo). Ez 1 napra pont eleg volt. Tényleg sok szép hely van arra, legközelebb majd talán egy nagyobb túrát is megejtünk arrafele. De most bekoszontott az iteletido, ugyhogy legkozelebb asszem tavasszal fogok kirandulni! :o

    VálaszTörlés
  5. Szia Anna!
    Orulok, hogy jol sikerult a kirandulas, nem gondoltam hogy ilyen gyorsak lesztek. :)Amugy en azt ajanlom legkozelebb akkor gyertek amikor mar be lehet menni a tengerbe, mert csodaszep partok vannak errefele. Tiszta a tenger, es rengeteg szabadstrand van.

    VálaszTörlés
  6. Hello! igen, gyorsan kellett, amig meg szep volt az ido! :) Majd tavasszal visszaterunk a temara. Jovo nyaron talan a csaladot is elcsoditem. Amugy tudsz mondani konkret helyeket Bari kornyeken? Homokos part, szep strand, parti helyek...?

    VálaszTörlés
  7. En inkabb a masik oldalon tudok neked szep helyeket mondani, Pulsanotol Galliopoliig bezàroan. Plusz ami meg nagyon szep az Vieste Foggiatol nem messzire, a csizma sarkantyujàban :) Van is par kep, ha van kedved keresd ki valahol az augusztusi iromànyaim kozott.

    VálaszTörlés