2010. május 21., péntek

Minden út Rómába vezet, legalábbis ma este...

A címről később. Először röviden, hogy mi volt tegnap. Elmentem a második interjúra is. Sikeresen eltévedtünk, így késtünk kicsit, de szerencsére nem volt gáz. Egy fiatal csajjal kellett beszélnem. Ez mondjuk most nem volt annyire egyszerű, mint az előző interjú. A szokásos hülye HR-es kérdéseket tette fel, amire csak nyalizósan kell válaszolni. Pl: hogy látod magad 10 év múlva. Nyílván erre mindenki azt mondja. hogy családos leszek és marha jó karriert fogok addigra kiépíteni. Mert mást mit lehetne??? Pl, hogy 10 év múlva elvált leszek és remélhetőleg nem egy szaros call centerben fogom tengetni a napjaim. A következő megpróbáltatás: próbáld meg nekem eladni ezt a tollat. Persze ő mindenre azt mondja, hogy nem....a végén lett volna ötletem mit csináljon vele, de inkább nem adtam ötleteket. Amúgy a hülye kérdéseken túl még mindíg jobb lenne ez, mert ez legalább közel lenne. Ugyanannyit fizetnek mindkét helyen, és kb ugyanazt kell csinálni. Addig persze folytatom a nekem jobban tetsző munkák kutatását is, hátha találok jobbat.

Hogy miért vezet ma utunk Rómába? Csütörtök este elkezdődött a Dissonanze nevű fesztivál, mi csak egy napra megyünk, de szerintem szupi lesz. Ma este indulunk 10kor, és reggel fél 7-re érünk majd oda. Kis nézelődés, aztán elindulunk az ismerősünk lakása felé, akinél aludni fogunk. Remélem tudok majd találkozni Alessandroval (egy helyen dolgoztunk pesten). Aztán este buli hajnalig. Majd vasárnap vissza.

Mindenkinek jó hétvégét, pihenést és bulizást!!!!!!!

Ez a buli Flyere:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése