2010. május 20., csütörtök

Jónapot kívánok! Elnézést a zavarásért, itt Mária beszél.........

Úgy határoztam, hogy mivel eddig nem találtam normális melót, meg mostanában nagyon hírdetéseket sem látok, beadom a derekam és elmegyek call centerbe dolgozni. Persze már előtte is küldözgettem nekik önéletrajzokat, de most el is határoztam, hogy akkor nincs mese valamit kell már csinálni. Ezen elhatározásom után rögtön hívtak is egy közeli kisvárosból, hogy másnap menjek interjúra. Elmentem, délután már hívtak is hogy fel vagyok véve. Kb 25 km innen, a fizu elég kevés, de jobb mint a semmi. Ahogy igent mondtam nekik, hogy bármikor tudok kezdeni, ami nekik azt jelentette hogy másnap, már hívtak is egy másik helyről is. Ma megyek délután interjúra. Ebben az a jó, hogy itt van Grottaglieben, és megspórolnám a benzinpénzt. Szerencsére mind a két munkában cégeket és nem embereket kell hívogatni. Azt nem hiszem hogy csinálni tudnám.
Tegnap az interjú után megkérdeztem pár lányt hogy hogy érzik magukat, milyen a meló. Nem panaszkodtak. Azt mondták szerintük ugyanolyan cégeket hívni, mint embereket. Szerintem meg nem. Az ember ha otthon van lehet pihenni akar. Aki bent van a cégnél az viszont dolgozik, nem hiszem, hogy annyira kiborulnak az ilyen hívásoktól. Amúgy, netet meg informatikai cuccokat kell tukmálni.
Na szóval ma délután drukkoljatok, jo lenne helyben dolgozni. Így maradna időm a kutyára is, haza tudnék ugrani hozzá.



Az egyetlen rossz, hogy már megint headsetben kell majd ülnöm egész nap amitől bedugul a fülem!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése