2011. augusztus 8., hétfő

Evribodri tu Grottaglie city

Ismét eltelt egy kis idő az utolsó írásom óta. De nem tétlenkedtem, az emberi erőforrásos tanfolyam után, én vettem át a tanítónői szerepet. Nagyon jó kis kaland volt. Két szuper jó fej tanítvánnyal mondjuk nem is lehetett volna más. Két hetet töltöttek Grottaglieben, mialatt minden másnap tanultunk, a fennmaradó időben meg várostnéztünk, tengereztünk. Mivel ennyire jó élmény volt ez a fajta munka, úgy döntöttem talán rá kéne mégjobban feküdni erre, és újra megpróbálni. Így pár nap alatt csináltam egy blogot, amin máris hírdetem a szeptemberi turnust. :) Már több csatornán is pl facebook kértem az ismerősöket hogy terjesszék, de eddig nem sok sikerrel. Jó reklám lehetőség lenne, mert ismerősről ismerősre szállna. Bár lehet én is ilyen vagyok néha. Ha engem nem érdekel a dolog per pillanat nem gondolok arra hogy megosztva talán más ismerőseim vevők lennének rá. Na nem kesergek tovább, de ha tudtok olyat aki idén még nem nyaralt ajánljatok neki, mert tényleg fasza helyek vannak itt, és ezt nem csak én mondom, az eddig ide látogató magyarok közül mindenki istenien érezte magát. (Család...tesóm is, pedig ő kicsit válogatós, tanítványok, barátok)
Na tényleg leállok. :)
Ja a lényeg: http://delolasz.blogspot.com/ Ez az ami most kitölti a napjaimat. :)

1 megjegyzés:

  1. Ne csüggedj, ehhez idő kell, nem indul be 2 hét alatt... kitartás! :)
    Tényleg sok jó dolog van ott, jövő nyáron én is elmegyek hozzád! :)

    VálaszTörlés