2011. január 3., hétfő

BUéK

1 hét Budapesti otthonlét után ismét itt vagyok. Annyira jól feltöltődtem, mindíg erőt merítek ezekből a rövid hazalátogatásokból. 24-től voltam otthon. Szép ajándékokat kaptam, aminek nagyon örültem, aztán 3 nap evés alvás kombináció következett. Voltam a Széchényiben dagonyázni, színházban, barátnőkkel találkozni, láttam havat, éreztem hideget (így 1 hétre nem hinnétek de nem esett rosszul), szóval isteni volt. Úgy jöttem vissza, hogy tudom ennél jobb dolgokra nem tudtam volna felhasználni ezt az időt.
A szilveszter is jó volt. Itteni barátokkal házibuli, nyugis, evős, ivós, nevetős, társasozós est, nem is vágytam nagyon másra. Aztán szombat vasárnap jó sokat sétáltunk, vagy inkább gurultunk, legalábbis én így a karácsonyi zabálások után. De nagyon kellett a mozgás, meg a friss levegő is.
Ez az ami volt, most pedig lássuk milyen lesz ez a 2011. Én megint tettem pár fogadalmat, az első dolog amin felül kéne kerekednem az a lustaság. Meglátjuk lesz e kedvem hozzá. :)))

BOLDOG ÚJÉVET MINDENKINEK!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Buék Nektek is!!! Kár, hogy nem láttalak:(
    Puszi,
    Hajni

    VálaszTörlés
  2. Buek Hajni!
    Ja sajna megint csak par napra sikerult jonnom. Csak ketszer mozdultam ki, vagyis be a varosba. Januar vegen lehet jovok, de meg nem tuti, akkor remelem sikerul osszefutnunk.
    Sok sok puszi Nektek is!!!!!!!!!

    VálaszTörlés