2010. szeptember 15., szerda

Otthon édes otthon

El kellett telnie egy kis időnek mire megjött a kedvem a hazai vakáció leírásához. Lehet ez azért is van, mert most kezdett hiányozni mindenki és minden Pestről, így nagyobb kedvvel írok.
Ez a mostani látogatásom, inkább a családról meg a barátokról szólt, mintsem a szórakozóhelyek látogatásáról, de nem is hiányzott annyira a pörgés. Jó volt végre egy kis időt eltölteni a nekem fontos emberekkel. Persze jól kifogtam, hogy pont azon a héten volt ablakcsere a házunkban, meg hát az idő is nagyon kaki volt. Elmesélek egy vicces dolgot. Épp az Astoria és a Deák közt mentem esernyővel, baromira fújt a szél, és az eső is esett. Én mindíg okosan széllel szemben tartom az esernyőt, így nem fordul ki. Csakhogy most annyira erősen fújt, hogy rácsukta a fejemre az esernyőt, kb úgy nézhettem ki, mint akit éppen bekap egy húsevő virág.
Különben már az utazás is baromi jó volt. Az eddigi járatok mindíg hajnalban, vagy éjszaka voltak. Ezzel szemben ez a Bari Budapestes pont jó, koradélután van. Így ha szerencséd van és tiszta az idő ,még a kilátás is gyönyörű. Horvátország legszebb szigeteit láttam fentről, plussz a Balatont teljes hosszában. Ja és csak 1 óra 20 perc az út, hamarabb lement az egész repülős procedúra, mintha lemennék debrecenbe vonattal.

Olyanjó mikor eltelik egy kis idő és végre láthatod a családod, barátaid, ilyenkor mindíg felerősödnek benned az érzések mennyire szereted őket. Plussz mindenkinek van mit mesélnie. És mindíg a legfinomabb dolgokat ehetem otthon. :)
Hiányoznak a csajos talik, jó néha kibeszélni magad, akkor is ha nincs sok mondanivalód, a többieknek mindíg lehet tanácsot adni, vagy az élet nagy kérdéseit feszegetni.
Ajjajjj...kezdek ömlengősbe átmenni.
Hogy hivatalosra fordítsam a szót, otthon létem alatt becsúszott 2 nap hivatalból hivatalba rohangálás is. Ebből persze az egyiknek semmi értelme nem volt. Ha valaki munkanélküli segélyért folyamodna, az jól gondolja meg, mert iszonyat türelem játék. Ráadásul kb mire elintézed már találsz is munkát. Egy helyen volt jó tapasztalatom, a TB-nél, ahol európai tb kártyát csináltattam. Ha minden papírod megvan hozzá, 1 perc alatt hozzádvágják...így már emiatt is nyugodtabb vagyok, ha bármi történne velem, senkinek sem fog rámenni a gatyája. :)
Így visszanézve ez a poszt elég összevissza lett, de nem törlöm ki, most ilyen napom van, csapongós, gondolkozós, nosztalgiázós.

5 megjegyzés:

  1. Szia, most találtam a blogod az olaszorszagbajottem-en, kicsit beleolvasgattam :) a szivembol szoltal, ezert jo 1-2 evet kulfoldon elni, mert utana az ember sokkal jobban ertekel mindent, amit OTTHON van! Fincsi tejfolos kajak, mmmmmmm......!!!
    Es szerintem is, az EU-s TB kartyat bamulatos gyorsasaggal intezik, multkor annyi idom sem volt, hogy kinyissam a konyvem es olvasni kezdjek, mar kesz is volt!
    Udv. Abruzzobol! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Anna
    Orulok hogy ratalaltal a blogomra. :) Mindig is kivancsi voltam, hogy vajon az ismeroseimen kivul mas is ide teved e. Ez kellemes meglepetes. Ha barmi jo eszreveteled van szivesen olvasom a kommentjeidet. :)

    VálaszTörlés
  3. Akkor csatlakozom:) Én is az olaszorszagboljottem blogon olvastam rólad:) aranyos blog, tetszik, hogy ilyen közvetlenül írsz. Üdv Castel San Giovanni-ból(Piacenza).xx
    Bori

    VálaszTörlés
  4. Szia Bori
    de jo egyre jobban orulok :) igen probalom azt a hangot tartani amit amugy az otthoniakkal szoktam...igy hatha tobb kedve van mindenkinek vegigolvasni a torteneteimet.
    Udv neked is
    Marcsi

    VálaszTörlés
  5. Hello!
    Majd vissza-vissza nézek én is. :)
    Nekem is tetszik a stílus, néha kicsit olyan, mintha a saját naplómat olvasgatnám... :)

    VálaszTörlés