2010. július 13., kedd

Keserű Színház

Tegnap művelődtünk kicsit. Egy híres színész (humorista) páros előadását néztük meg. A cím Tutti pazzi per l'italiano volt, ami annyit jelent, hogy Mindenki megőrül az olaszért. A cím azt akarja mondani, hogy az olasz nyelvben rengeteg kétértelmű szó van, a diaklektusokról nem is beszélve, valamint hogy napjainkban egyre gyérebben használjuk a nyelvet. Sajnos nekem nem jött be annyira, mert a fő téma mindíg a politika meg a krízis körül mozgott. Vicces dolgokat mondtak, de én azt vallom, hogy ha az ember nagy ritkán elmegy megnézni egy előadást és fizet érte, akkor ki szeretne kapcsolódni, és szeretné elfelejteni azt a sok bosszúságot ami napjainkat nehezíti. Azért egy jó poént megjegyeztem. :) A rokonok olyanok mint a bab, mindíg a hátad mögött beszélnek. :))) Lehet így lefordítva nem olyan vicces, de én sokat röhögtem rajta.
Maga a színház egy gyönyörű helyen volt felépítve. Egy régi kőfejtőben, ahol a színpad körül hatalmas szikla tömbök magasodtak, amik meg voltak világítva. Már ez maga egy élmény volt.

És más. Ma van Anyukámnak a születésnapja. Szeretnék neki nagyon nagyon nagyon Boldogot Kívánni, és kívánom hogy ebben az évben is nyomuljon tovább, úgy ahogy eddig tette...sok sok futás móka és kacagás. :D


1 megjegyzés: