2010. július 23., péntek

Girls in action

Végre eljött az ideje, hogy csak lányok összejöttünk kicsit. Csaptunk egy nyugis beszélgetős estét. Már biztos említettem korábban, hogy elég sok itteni fiatal tanul vagy dolgozik más városokban. Persze ünnepekkor meg nyáron mindíg visszajönnek. Sajna a nekem szimpi lányok mind köztük vannak. Bár az egyiknek már alig van hátra az egyetemből. Mindegy a lényeg, hogy megbeszéltük amíg itt vannak mindenféle csak csajos programokat fogunk szervezni. Tengerezés, sütögetés, dumapartik. Remélem tényleg így lesz.
Ezt még elmesélem hogy az egyik lánynak volt egy nagyon fura beszólása amin szétröhögtem magam, annyira bizarr volt. Elkezdett szaglászni, aztán megszólal, olyan szag van mint mikor az öregek tüsszentenek. hahahha...hát nem tudom én még nem éreztem ezt a korhatáros tüsszentés szagot, és remélem nem is fogom megtudni milyen az. hahahahha :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése