2010. május 10., hétfő

Én is blogolok :)

Hát itt vagyok. Ezen a blogon keresztül próbálom majd bemutatni az új élet megpróbáltatásait, gondolataimat és bármit ami épp eszembe jut.
Aki nem tudná kb egy hónapja, Árpilis 4-én kiköltöztem Olaszország egyik legdélibb pontjára Grottaglie-be Puglia tartományba. Az első pár nap nem volt könnyű, kellett egy kis idő mire összeszedtem a bátorságom és kimerészkedtem egyedül. Szerencsére mára már nem tévedek el, persze ez annak is köszönhető, hogy Grottaglie egy kisváros. Egy kis város, ahol az emberek nagyon befogadóak és nyitottak. Könnyen sikerült összeismerkednem a szerelmem (Giorgio) barátaival, akik jó sokan vannak. Az 1 hónap alatt többször is meg lettünk hívva grillpartykba, vagy szülinapi bulikba, így lazán tudtam vegyülni. E mellett külön is szoktunk akciózni. Például már második hete hogy vasárnaponként egy másik párral lemegyünk a tengerhez, pár óra napozás - pancsolás (bár a víz még elég hideg) aztán hazafelé mindíg megállunk egy fagyizónál lehűteni magunkat. Majd levezetésül kártya parti nálunk. Ez egy újabb pont amire büszke vagyok, megtanultam az olaszok egyik legismertebb kártyjátékát a Scopa-t és a Scoponét. Jó kis játék, párban kell játszani és mivel az én párom elég jó, többször szoktunk nyerni mint veszíteni.
Bevezetésnek ennyi, a nagyobb kalandokról majd külön írok és ha minden jól megy és megtanulom használni ezt a blogot majd rakok fel képeket is.
Addig is Üdv mindenkinek!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése