2010. május 11., kedd

BELL a kis jövevény

Képzeljétek, tegnap majdnem infarktust kaptam. Szép nyugiban nézem a tévét, erre hallom hogy vk bejön az ajtón (a bejáratin). Se köszönés se semmi. Uhhh, ez tuti betörő. Kimegyek látom, hogy a fürdőben ég a villany. Az ajtó nem nyílik, valaki megtámasztotta. Hmmm...Aztán egyszer csak kinyílik és mit látok? Egy kis reszkető fehér gombóckát. :)
Na hát ő a mi Bell-ünk. Először erős pánikrohamot kaptam mondjuk, mikor megláttam hogy a kis gombóckánk kis minikölyök korában akkora mint egy méretes tacskó. Mondtam is a Giorgionak, hogy akkor elkezdhet keresni valakit akinek van vm kissebb kölyke, akivel esetleg cserélhetünk. Aztán pár óra múlva megváltozott a véleményem. Annyira édes!!!!!!!!!! Meg úgy tűnik elég okos is. Ráadásul ha úgy van ahogy gondoljuk ez a fajta elég higgadt es okos, azt írták nem nagyon ugat. Amúgy mi az abruzzoi juhaszkutyát tippeltük, és kb 6 hetesre saccoljuk. Ma kiderül, ha minden jól megy visszük állatorvoshoz.
Majd a kutyásoktól kérek tanácsokat, mert még nem nagyon tudom mi a jó és mi a rossz.


A kutyának. Nekem eddig több a jó mint a rossz, de az esti visítókoncertet azért remélem majd hanyagolja a továbbiakban. :) Dehát még nagyon baba. A nagyszobában kellett volna aludnia a dobozkájában, de persze ez csak 1 max 2 óráig működött- aztán jött a koncert. Persze a vége az lett hogy behoztuk a hálószobába...így csak kicsit makogott aztán elcsendesült. Reggel éreztük is a jelenlétét...friss és száradt pisiszag keveréke....hmmm. De nem szídom, mert legalább mikor kell neki mindíg elindul a pisilő helye felé. Ja és szuka, ezt elfelejtettem. 
Na jol van...hát egyenlőre ennyit Bellről...alias gombócka :)
beteszek egy képet, ez nem ő, de majdnem ilyen...majd ma paparazziskodok :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése