2011. március 16., szerda

Bezár a bazár

Szerencsére csak ideiglenesen 1 hónapra bezárják a bárt, mert műtik a tulajt. Én pedig kihasználom ezt az időt és hazajövök 2 egész hétre. Már alig várom, végre lesz időm mindenre és mindenkire nyugodtan. Az utóbbi időben egy nagy rohanás volt az otthon tartózkodásom. :)
Amúgy itt minden oké. Kezdek belejönni a kávéfőzésbe. Plussz hetente egyszer már este is melózok, pénteken, vagy szombaton. Rájött a tulaj, hogy több lábon kéne állni. Szokott jönni egy kigyúrt gyerek cocktailokat csinálni, én meg a kasszában vagyok. Vicces nevet adtunk neki, Big Gym-nek neveztük el. :) Ezért is biztos láttátok facebookon, már ezerrel spamolom az itteni embereket, hogy jöjjenek hozzánk inni. :))
Kicsit írok a Bellről is. Képzeljétek most volt a szülinapja, március 10-én. Kapott egy új kis szőnyeget, amin aludhat, mivel az alvós törcsije már cafatokban van. Meg elkezdett tüzelni, legalábbis úgy tűnik.
Nem tudom írtam e, de amióta a bárban vagyok, a Giorgio viszi magával melóba, ahol van egy másik kutya haver is, a Billy. Billy már eléggé rá van kattanva a Bellre, így pár nap múlva szegénykét itthon kell majd hagyni. Sajnálom, mert mivel mi földszinten lakunk, biztonsági okokból le szoktuk engedni a redőnyöket. Így szegény Bell itt lesz bezárva a sötétben délután 1-ig. Remélem hamar lezajlik ez a tüzelés dolog, így mehet majd megint játszani.

Tehát akkor március 29-től április 12-ig vagyok otthon. Remélem lesz sok sok tali, buli, evés ivás. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése